divendres, 7 de novembre del 2008




Si algun dia te n'anessis a dormir
i volguessis tenir els
somnis mes guapissims
que es poguessin tenir.

Espera només a que sigui de nit
obre la finestra i mira el cel
i tria l'estrella que t'agradi més
que jo hi seré a dins...
cuidant de que tu tinguis
els somnis mes guapissims que es poguessin tenir.

Jo em cuidare que els teus somnis
siguin tan fantastics superguapos tan tan magics
i que vagis alla on vagis
i que et passi lo que et passi
i que somïis lo que somïis
mai no vulguis que s'acabi.

Tu tria l'estrella que t'agrada més
que jo seré a dins...
cuidant de que tu tinguis
els somnis mes guapissims que es poguessin tenir.

I que somíis amb qui estimis
i que volis i que flotis
i que corris i que riguis
jo faré que en els teus somnis
hi surtin mil colors
vermells i blaus
i verds i grocs
colors brillants pero relaxants
i que tinguis mil sensacions...
(imaginacio lliure)

EL QUE HEU DE FER ÉS EL MATEIX QUE AL VÍDEO D'AMELIE!
PERÒ AQUESTA VEGADA AMB UNA CANÇÒ DEL CANTAUTOR ALBERT PLA.
SI ALGÚ VOL DE MANERA VOLUNTÀRIA TRAURE INFORMACIÓ SOBRE
AQUEST CANTAUTOR POT FER-HO I EXPOSAR-LA BREUMENT A CLASSE.
ESCOLTEU COM SI TORNAREU A SER XIQUETS MENUTS...ÉS UNA NANA.
I DESPRÉS ESCRIVIU LLIUREMENT PERÒ AMB LA VARIANT DE PASSAR-HO
DESPRÉS A NET I TENIR CURA DE L'ORTOGRAFIA I L'EXPRESSIÓ ESCRITA.
NO ÉS CASUAL QUE TRIE JUST ARA UNA NANA...
ANIMEU-SE A DEIXAR COMENTARIS!
BON CAP DE SETMANA!